Tjohooooooo, bra humör.se!!!!

Varit i stallet med Nora en sväng. Mockat, gosat med ponnysarna, pratat med Vickan o.s.v ... :)
Iaf... Jag & Nora ska kanske hyra Simon till sommaren, bara lääääääängtar så sjukt mycket!!!


Nora sommaren kommer till att bli BÄST !!

Sen efter stallet stack vi hem till Nora en sväng prata med hennes mamma om pris+min mamma då.
Sen stack ja hem till mig för då va kl 20.50!=)
Så... TACK Nora för att du ville detta tsm med mig<3

I morn blir de skola till 15.30 (orgentering i morn kanske) sen hem (kanske till Nora, ska prata med henne sen) & sen till stallet & sen till mormor & morfar för att sova där tills på Onsdag...=D
& på onsdag blir det hoppträning med grymmaste ponnyn SIMON´S DELIGHT!


TACK FÖR ALLA GRYMMA KOMMENTARER!!!<3

Kommentarer
Postat av: linnea

stolt fotograf :D <3 kram kram ,

2012-05-15 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0