Livet leker som f*n ibland ...

Ibland måste man ta chanser som man inte vill. Det är svårt, jag vet.
Att göra något man inte vill är sjukt svårt. Ja MÅSTE verkligen förklara .... för en person som ja INTE kommer att våga. Men jag måste ta chansen.
Just nu tror jag att jag inte kommer att våga säga det till den personen.
Fast inom mig tror ja att jag kommer att våga det.
Jag vill kunna förklara det för mamma & andra, men det är inte lätt.
Den enda personen ja kunnat säga det till är hon jag verkligen kan lita på.
Men ibland måste man verkligen ta chanser som inte är lätt alls.

Låna mig. Gör det du själv vill ! :'@

Saknar dig hästen! :( <3


Kommentarer
Postat av: linnea

:( sara ja finns alltid här oavsätt ! du är den bästa vännen ja har haft & trognaste ! om man bara kunde spola tillbaka eller bara få allt rätt skulle vart underbart ! <3

men du kommer ta dig igenom detta super bra en sån tjej du är iaf ! ingen har sakt att du behöver göra de någon annan kan göra de åt dig !

visa din girlpower !

ÄLSKAR DIG TJEJEN ! <3 finns alltid här som du har gjort för mig <3

2012-05-19 @ 21:56:35
Postat av: Cassandra

Hej Sara♥♥ Du vet att jag alltid finns for dig oavsett ♥♥ Vi har typ kannt varandra sen barsben;)

Men jag finns och jag vill verkligen att du ska veta det♥♥Och jag hoppas verkligen att du kommer till tavlingen imogon♥

Kramisar i massor♥♥



PS.for att jag skriver med o och a e for att annars blir det ø och æ , och det e ganska jobbigt ;)♥

2012-05-19 @ 23:19:08
URL: http://ponnysvansarna.webblogg.se/
Postat av: martina

sv: haha vad rolig du är! jag vill att du röstar på mig juu när pollen dyker upp ;))

2012-05-20 @ 00:28:21
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0