Chill vecka asså...

Skolan idag har varit rätt så nice faktigt. :)
Typ inte haft någon lärare på 2 h i klassrummet bara för att han hade ett eng.prov med 2st elever i taget, & nej han tog inte mig... "pust" Han tar nog mig nästa vecka (eller på onsdag)... xD
Sen har vi haft slöjd & bild & sen slutade vi, soft!!

Har nyss ätit & ska nog snart dra iväg till kompisarna=) (får se)
Hela veckan kommer att bli chill tycker jag. För vi går ju bara 3 dar i skolan denna veckan (mån, tos & ons)!!:D

Här kommer hur min vecka ser ut:
Mån: Skola, hem, äta & dra ut med nåra kompisar.
Tis: Skola, hem, äta & chilla typ (kanske iväg & rida)
Ons: Skola, hem, äta & va me någon grym polare & sen hoppträning med Simon.
Tors: LEDIG, sälja GT, rabbalshede marknad & sen till g-stad.
Fre: LEDIG, kanske rida Nisse, & bara softa.
Lör & söndag: Ingen aning...

Så ser min vecka ut=) Hörs sen(C-ya)<3


Kommentarer
Postat av: Sevve-The sweetest bitch you've ever met

Hello missed the bitch? :) (du som inte känner mig har nog missat en del, är nog blogg.se's hatade bloggerska, men ajg är bara snäll mot dom som är snälla mot mig!) Följ mig om du vill ;)

2012-05-14 @ 21:08:51
URL: http://sevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0