Äter, sen skola.. xD


Kommentarer
Postat av: tessan

Hejsan :)

Jag får be om ursäkt att jag har ej svarat på några dagar..

för jag skulle jobba ett jobbigt pass ihelgen

fredag 17,10-7,15 (vaken natt)

lördag 18,30-7,15 (vaken natt)

söndag 18,30-7,15 (vaken natt)

och efter jag kom hem från fredagens pass, så fick jag magsjuka :( som tur var att jag ej fick det när jag körde hem (tar ca 25 min att åka från jobbet) och jag grinade för jag hade så fruktansvärda smärtor i magen, kunde knappt andas, och sedan fick jag hög feber, och ont i huvudet, kunde knappt svälja något, för min hals hade blivit upp svullen, efter ett tag så spydde jag :(

Så idag mår jag lite bättre :)



Hur är det med dig idag?

Är det tråkigt och mulet väder hemma hos dig idag?



Tack :)

2012-05-15 @ 11:07:04
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: io

så skall en morgon börja :)

2012-05-15 @ 17:14:31
URL: http://ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0