Asså seriöst??

Regn, regn & REEEGN. Ridhus... ja tack.

Skulle varit hos hästen (Elinda) nu egentligen, fast detta piss väder kom ist!! :@^^
Ville verkligen INTE att de skulle komma, för ja skulle ju jobbat med Elinda ifrån marken idag för första gången under min & Elindas tid tillsammans!! :P SKIT!
Drf hade de passat perfect med ridhus nu.
Ifsj har vi inte långt till ridhus ifrån stallet där Elinda står men..... (tar kanske ca 20min att åka?)

Iaf så, ist rusade ja hem på cykeln i full fart efter skolan & åt & nu sitter ja här & bloggar.
Drar nog INTE ut idag, blir nog att stanna inne för resten av dagen, eftersom detta p**s väder e framme just nu :/ BUHUUU...
 
Bah för ja gillar rosa?? :/ ...HAHA!! xD

ÄR DET NÅGOT NI VILL ATT JAG SKA BLOGGA OM, SÅ GÖR JAG DE!?<3



Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

sv. tack så mycket va snäll du är! <3

2012-05-10 @ 17:31:54
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0