Asså jo?

Sjukt många går runt & snackar skit om andra. (Nu säger ja inte att ja inte gör det själv...)
Men iallafall... It´s NOT okej!?
Bara för att h*n går till h*n & viskar en sak till en kompis & tittar på dig samtidigt. Betyder inte det att det är om just dig. Vem vet, de kanske är om någon helt annan.+ hur vet DU att det är något elakt?
Det kanske är något jätte snällt, typ som "OMG,hon hade fint hår......" t.ex?
Asså ni, ta inte allt så seriöst. Titta varandra i ögonen & säg det du vill säga ist för att säga det till andra som kanske skvallrar det vidare till den personen du just pratat om.
& då är det ju framme på rätt parkering... Hos h*n du just snackat skit om.
Ni, sluta bara upp med det.

Ni ska bara veta hur sjukt många det är som  går går & snackar skit + snälla saker om andra i min skola/klass.
Asså det är nästan som om man vill stänga av öronen & bara låta h*n babbla på tills hon slutar, ibland.

 

Våga va dig själv! Be inte någon annan gå fram till peronen du hatar/älskar & säga det DU tycker.Gör det själv. det är det bästa tycker jag.

Bara för att h*n ser ut så, betyder inte det att du ska gå runt & säga det till alla. Säg det inte till någon över huvudtaget... Håll det inom dig, det är det bästa.
Även om du sjukt gärna vill säga det till den personen. Gör inte det... Håll det inom dig, det kommer du längst på.
Låt h*n du hatar gå & få vara den h*n egentligen är ... Du ska inte behöva visa att DU hatar henne, hon kanske tror att du verkligen gillar henne & fast du inte gör det, It´s very mutch problem in the word!!

Skit i vad andra tycker & tänker om dig. Låt h*n gå runt & göra det, skit i´t lixom...

Nu hoppas jag verkligen att ni fattar hur alvarligt det är att snacka skit om någon, gör inte det.LÅVA??



HA HA, en söt liten blogg-läsare smyg fotade mig & Simon på tävling=) ÄLSKAR DET...
Kännslan man fårnär en bloggläsare frågar om hon för följa med till stallet & filma när jag rider!?
OMG... ÄLSKA LIVET LIXOM=)<3


Kommentarer
Postat av: io

hur kan du bara prata så san skit ;)

2012-05-16 @ 07:28:59
URL: http://ponnyio.bloggo.nu
Postat av: tessan

Avesta ;)

Det är bara regn och regn idag :(

Vad ska du hitta på idag när det är onsdag?

Vill gärna ha sol :)

2012-05-16 @ 11:42:00
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag vet att det är din lillebror som tagit kortet.

Jag SÅG det!! Omoget till 100%

2012-05-16 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0