Yeäh!! :D

Solen är framme idag!! :D ... Så idag blir de att vara mycket ute.
Hade egentligen tänkt att va ute & jogga idag. Men vädret är ju på topp idag. Så ja kommer väll att svimma om ja drar ut & joggar i detta väder!?
Men iaf: Jag får se vad ja gör. Kanske drar till en kompis, eller något sådant chill.
Eller så kanske ja får Linnea till att komma hit & hålla mig sälskap idag! =D
Ha ha ha ... Men iaf ...
Asså seriöst. DET ÄR SOMMARLOV. & ja har inte gjort något  nytta detta sommarlov.
Typ bara varit med kompisar. Ja vill iväg & hitta på något, något chill lixom!
T.ex iväg till Liseberg med ett gäng coola brudar & boys, asså bara iväg hemifrån Tanum!...
Jag ska iaf fixa så vi kan dra till L-berg ngn dag!:)
 
Men nu ska jag ta & käka frulle & sen kommer Linnea, MOHAHAHAHA! xD
 
Världens bästa ponny har sommarlov just nu i 2 månader. Så ja undrar hur PIGG han kommer vara när ja sätter mig på honom!:) HA HA xD
Ps. Han ska bara vara med på ridläger i 3dagar på tanums ridklubb, efter de får han sommarlov!:)
& ska få gå i den nya hagen!<3

Kommentarer
Postat av: io

fin bild

Svar: Tack:)
None None

2012-06-20 @ 12:02:47
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: E M E L I E

sv: jo på din header ser du ut som 15 :)

Svar: Haha tack! Du e inte den första som säger de!?:)
None None

2012-06-20 @ 13:48:55
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0