VärldensFinasteVackraste&SnällasteStorHäst!! :D

Har varit hos Malin Håkansson idag (mammas kusin)
Jag har ridit på hennes underbara STOR häst Wroni. & Malin ledde hennes andra häst Alina.
Fast när vi kom till rasta ungefär så orkade Malin inte gå så hon hoppade upp på Alina & skrittade henne.
(Alina får egentligen inte bli riden, för hon kan få svårt att andas.)
Så (a)....
Vi va ute i ca 1h & 15min & red. Vi skrittade mest. De va bara jag som travade & galoperade på en lång grusväg. 
 
Iaf... Malin körde nyss hem mig, så nu ska ja hoppa in i duchen & sen käka lite.
Kl 16.30 ska ja gå & hämta mina små kusiner & min brorsa på fritids/dagis.
Otur att det regnar bara .. :/ men aja...
 
Nu har ni 2 dagar kvar tills jag drar vinnaren av "månadens blogg" här på bloggen!!
Passa på... Här får ni en länk på inlägget. Det har faktigt kommit fler & fler som är med.
(Det är 13st som e med nu) :D Come on, lets gooooo!!!!<3
Länk: http://thesaraaaah.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html 
Ps. Bilden är tagen för ungefär 1 eller 2 år sen. Gammal.se !!
(Fast den e på Malins häst)<3333

Kommentarer
Postat av: linnea :)<3

fina ! :) <3
Hoppas du har haft en bra dag ! <3
KRAM ! :)

Svar: Ja de har jag!:)
None None

2012-06-29 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0