Universums bästa ponny!<3

Snacka om att du & jag har kommit långt grabben.
Dom orden som kom ur mig i början när ja började rida dig va: "shiiiiit han kan ju inte jag rida, han flänger ju bara med huvudet & springer...?" Ponnyn (simon) va helt knäpp.. JAG kunde knappt rida honom i dressyren?
Han bara tog upp huvudet & sprang lixom. En son ponny kan man ju inte rida.
Men jag gav mig inte. Det var DIG jag ville utveckla min ridning på, de va DIG som ja började tävla mer & mer...
På våran första tävling kom vi 3.a! Glad ja va då... 3.a, på VÅRAN första tävling (klubbmästerskapet) år 2010.
Jag fortsatte att rida & tävla dig & det gick bättre & bättre. Året efter det kom vi 2.a i klubbmästerskapet.
Lika glad var jag då!!! Vi fortsatte & träna & tävla. & det gick bättre & bättre för varje år som gick.
År 2012 frågade min ridlärare mig om jag ville vara med i Bohuscupen med Simon (eftersom simon e ridskoleponny).... & OFC svarade jag JAAA!! :D
Jag var mä med dig alla 3 omg & vi gick vidare till final. Dock fick vi aldrig ngn placering. Fast var felfria i clear rounderna (förklasserna) & de va lika roligt det.
Min ridlärare sa till mig:
"-Sara, du vet att bohuscupen är på stil & simon ger inga bra stilpoäng"
Men det sket jag i, jag hade bestämt mig jag skulle vara med på just DIG i bohuscupen 2012 !!
Men i finalen av Bohuscupen 2012 fick vi sjukt bra stilpoäng 49.5 poäng.
Nu tror jag tyvärr att vi inte kan komma längre än såhär!?
Nu har du 3 månaders sommarlov & det har jag med. :/
Efter sommaren fortsätter inte våran resa tillsammans. Du får visa alla andra "yngre" ryttare att du kan ge ALLT
Ofc kommer jag ner till stallet så ofta jag kan & gosar med dig. Det kanske blir 1 sista hoplektion med dig, men det kan jag inte låva!
Hoppas du får det bra i fortsättningen Simon´s Deligt!!<3333 ÄLSKAR DIG  <3333
 Bildbomb på dig Simon:)<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Jag ska bland annat på fotbolls cup, i 4 dagar. Händer själv? :)

Svar: Okej, kul:)
None None

2012-06-25 @ 12:10:30
URL: http://minniemoas.blogg.se
Postat av: io

:D

Svar: :P
None None

2012-06-25 @ 12:40:37
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: linnea :)<3

ni två är så söta tsm! ni du är uneversums vän och simon är uneversums ponny ! ni ha kommit långt tsm !<3 du ska riktigt stolt över att har kommit långt med han och att du har fått rida han , han finns alltid där ! <3 kramar! <3

Svar: Naw<3
None None

2012-06-25 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0