Stallet NeXT!

Jag & Elin drog ner till stallet förut vid 2 tiden, för att möta Ebba.
Medans jag & Elin väntade på Ebba så packade vi hö tills i morgon.
& när Ebba kom så tog vi in ponnysarna. Och det tog ungefär 40min att bara fånga Simon. (för Gustav va lätt att fånga) ....
Sen började vi borsta dom, tvätta dom, putsa, osv.... Allt sånt!
Så vi drog hem kl 4. & då drog vi & käkade pizza. Å vid 5 åkte vi & hämtade transporten hos Anna Björnsdotter. Å nu sitter jag & Elin här hemma & lyssnar på musik, äter godis & bara pratar (bloggar).
& om ca 30min drar jag & Elin ner till stallet för att ge ponnysarna kvällsmat.
Så vi kanske är hemma kl 20.00!?
Så jag bloggar mer då, om jag orkar...
Annars bloggar jag i morn i bilen påväg mot Tjörn.
Ps. Kolla in grymma ponnyn, som har fått pannlugg!!!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

simon ser ut som helt ny ponny ! supr fin blev han ! :) <3



2012-06-09 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0