Nej, men typ!?

Har f*n aldrig varit såhär sjukt nervös sagen innan en tävling med Simon.
& varför just IDAG? Ja som tänkte ha de mys-pys med familjen & bara ta´t lungt & lägga mig i hyffsad tid för att palla med morgondagen tävling.. Men nopp, så blev de tyvärr inte. :0
Ni vill kanske veta varför ja är såhär sjukt nervös!?
- Jo för att... Min & Simons hoppträning i Onsdags gick PISS säger ja bara. Han ville verkligen inte hoppa den kvällen & ja red som en kratta! :/ Men,men.. Iaf, Simon tyckte att han inte behövde hoppa så han gjorde världens tvärnit mitt framför en oxer när vi hoppade bana. Så ja typ gled av på sidan av honom. Som tur va stannde han på sidan av mig... :/ Rättaresagt, Simon hade inte sin dag i Onsdags..........
Det är därför ja är såppas nervös som jag är just NU !! :/
Men,men.. Ja kommer att ha massor av människor som peppar mig, stöttar mig o.s.v.. NI kommer finnas där för MIG & simon i morgon... En grym kompis skrev till mig via fecbook nu presic DETTA!

"när du kommer in med simon på banan imorn alla kommer kolla och tänka vilken ponny och vilken ryttare ! va inte nervös sara för ja vet att ni kommer sopa banan ! "

TACK, bästa Linnea. Grym du e.. + att några bloggläsare kommer att finnas på plats oxå! :)
Älskar livet ibland asså!

//

Kommentarer
Postat av: io

oja jag är skit nervös. Fatar ej varför ?

2012-06-02 @ 21:17:04
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: linnea

så gullig du är ! ja vill va där och stötta dig men ja har ju match :'( men ja vet att ni kommer klara de här galant !

pözz & kram ! <3333333333

2012-06-02 @ 21:18:12
Postat av: linnea

så gullig du är ! ja vill va där och stötta dig men ja har ju match :'( men ja vet att ni kommer klara de här galant !

pözz & kram ! <3333333333

2012-06-02 @ 21:18:48
Postat av: Elin :)

sv- tack ;)<3

2012-06-02 @ 22:38:58
URL: http://bohusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0