Kompisar...

Vänner är verkligen inget man får gratis. Utan man måste verkligen jobba sig till dom. Vänner är heller inte något man kan behålla gratis i hela sitt liv, utan man måste "jobba" sig till dom.
Varje år får jag sjukt många nya vänner. Det är för att jag "jobbar" mig till dom. Och det jag menar med det är att... Jo, eftersom VI ALLA har vänner. Vissa kanske inte betyder lika mycket som vissa andra. Men alla är kanske inte lina mycket värda för vissa.
T.ex ... Många kompisar går runt och snackat skit, verkligen deepshit!!!
Asså snälla. sluta prata skit om andra. Så mår alla bra! xD No deepshit everybody!!!!!!!!!!<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv; Hej! Tack så jätte mycket :)Ja vi kan göra så :) Då läser o kommenterar jag din varje dag, och du min! Kram

2012-06-15 @ 17:25:24
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/
Postat av: io

du skriver så santa saker <3

2012-06-15 @ 22:06:35
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0