Fick en fråga som ja tänker svara på så noga ja kan

Postad av: Jennie Palm.
Andvänder du ALLTID ridväst när du rider?? & isf, vad för väst har du?? :)
 
- Hej Jennie.
Ja jag andvänder faktist ALLTID ridväst när jag rider. Även om ja bara ska tralla runt på ett dressyr pass i paddoken i 30-40 min, så har ja ridväs på mig!
Jag tycker att ridväst är sjukt viktigt. Även om man kan rida så är det sjukt viktigt endå.
Asså du vet ju inte vad din ponny/häst kan hitta på att göra bara om ni rider, t.ex i paddoken i 20min.
Jag tycker iaf att alla ska ha ridväst även om man är 8 år eller 36år lixom!?
..... De kan hända sjukt mycket om man rider utan ridväst! (Även om du litar på din ponny sjukt mycket!!)
& du undrade ju vad jag har för ridväst!?
- Jag har en racesafe ridväst!! Racesafe in my  ♥.
 
Tack för frågan Jennie Palm!:)
 

Kommentarer
Postat av: vendela - dressyrryttare

fin blogg :D

Svar: Tack :)
None None

2012-06-20 @ 22:30:01
URL: http://vendelastertman.se
Postat av: io

jag älskar din blogg

Svar: Tack älskade du:)
None None

2012-06-20 @ 22:44:52
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0