Älskar er verkligen sjukt mycket klassen!<3

Att ha få gått med er underbara människor i 7 hela år har varit AMAZING!!
Ni har fått mig till att förstå hur man ska vara mot andra, ni har fått mig att förstå hur man lyckas med saker och ting, ni har fått mig att verkligen satsa på det ja vill och inte låta andra bestämma, ni har gjort mig till den ja är, ni har kommit fram till mig & frågat va de är, om ja har varit ledsen. NI finns där för mig! Det finns så sjukt många gånger ja sagt "- f*n, va h*n e jobbig/störande/irriterad" men nu, just NU ångrar ja det till 1000%... Det finns inte alls många på denna gjord som har fått gå med en sån här underbar klass som ja har fått göra dom här 7 åren!

År 2009 fick vi Benny Mentzer som lärare (alltså gick vi i 3.an). Och han har verkligen visat oss hur man betér sig, hur man ska vara mot andra och han är bara en amazing lärare till 1000%!!
Att få ha honom dom här 3 åren har oxå varit grymmt tufft! HA HA HA, nedå. Men.... Kanske inte alltid båda e på samma humör o.s.v, och då kan de bli helt fel. Men ja gillar dig för den du är Benny, och kommer alltid att göra!!
Du är den grymmaste läraren jag har haft i alla dessa 7 åren jag har gått i skolan!<3

På våran skolavslutning idag kom det sjukt många tårar ifrån oss. Eftersom vi ska splittras efter sommaren! :'(
Vi kommer att delas upp i 3 olika klasser efter sommaren och det kommer att bli sjukt jobbigt, fast endå sjukt roligt endå.... Vi kommer att få sjukt många nya kompisar, nya mentorer/lärare, nya klassrum, ny avdelning på skolan, mycket kommer att bli nytt kan ja meddela er! Så det kommer endå att bli 3 väldigt roliga år i högstadiet, alltså 7.an, 8.an och 9.an! Sen splittras vi forever!!!!!!!! :'(

Men iaf... Vi hoppas iaf att vi kommer att kunna ha en liten "klassfest" i sommar med alla klasskompisar
(med alla ifrån 6.an), så vi hoppas på det BÄSTA, eller hur????<3

Så ja hoppas att ni alla kommer att få ett grymt & härligt sommarlov!<3
För mig kommer 2012´s sommar att bli BÄST!
Detta kommer ja att göra i sommar: Bada, sola, va med kompisar, va med familjen, rida, tävla, + massa mer... Men BÄST av allt är ju att jag ska ta hål i naveln!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Så sommaren 2012 blir BÄST!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!

2012-06-14 @ 20:20:35
URL: http://stallkompisarna-saraemma.blogspot.se
Postat av: Anonym

kan du ställa fråga på frågestunden nu da

2012-06-14 @ 20:23:25
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: Anonym

kommer sakna klassen <3

2012-06-14 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0