110%

Kämpar man med ALLT till 110%, så lyckas man med allt till 110% oxå!! No problem... xD
Mitt mål med bloggen va att försöka få statistiken upp till 200. & ja har lyckades med det oxå.
Statistiken låg på 209 här om dagen. Asså O M G vad ja va awesome glad då. Har försökt nå det målet enda sen ja skaffade min första blogg horseofcorse.se, men har aldrig lyckats. :/ Men NU äntligen... NI har gjort mig så j*vla perfekt. Ja lever blogglivet & ni lixom hänger på.. TACK! :*
TACK, för att NI låter mig vara jag, TACK för att NI följer/läser/kommenterar min blogg, TACK för att NI bara är NI lixom!!...<3 :*
TACK FÖR NI FINNS HÄR!!<3

Kommentarer
Postat av: io

sv: att få så många läsare :)

2012-06-06 @ 21:02:31
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0