Tjarrå..

Han inte blogga i morse, eller jo bara ett snabbt "Godmorgon" inlägg...
Men iaf, ja åkte med Malin Håkansson till Anna Karlsson förut oxå tog vi en sväng till Grebbestad & chillade lite.
Mormor & morfar kommer snart & hämtar mig, för ja ska med dom på kalas hos morfars lodsas mamma. Woopa!
OM jag har motagning där ute i skogen så kan jag blogga, men ja tror dock att ja inte har det för hon bor långt ute i  ödemarken!... ;) NoomNoom<333
 
Så a... Sen drar ja hem & chillar lite, städar kanske lite. Mitt rum ser ut som "HEJ KOM & HJÄLP MIG" just nu!?o.O
WoopWoop! :*
 
Men ni får ha de bäst så hörs vi!...
Ny heaers kommer typ om nån vecka, HÅLL ÖGONEN ÖPPNA!<3

Kommentarer
Postat av: Filippa & Lovisa

sv;
tack dsm! :)

2012-07-09 @ 16:41:57
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se
Postat av: Elin :)

svar- Hej, nej vi har inte köpt hon! ;)<333

Svar: Ok:)
None None

2012-07-09 @ 17:56:32
URL: http://mybiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0