Tandläkar´n ........

- Hatar verkligen att gå till tandläkar´n!
Va där i morse för vi skulle se om mina 2 fram-tänder hade ändrat färg, eftersom jag fick 1 hård smäll av en häst rakt på fram tänderna... Men det hade dom inte. Dom tog även lite röntgen bilder. Men det såg fin fint ut. För er som inte vet vad som hänt/hände... Bara att fråga!:)
 
Iaf... Idag har jag legat på stranden exakt hela dagen. Levt livet hela dan kan man säga!
Solat i flera timmar så jag va äna tvungen att gå & doppa mig i havet. Så sjukt varmt det varit idag..
Det va inte så speciellt kallt i vattnet heller, 20grader! Inte kallt, eller??
 
Det blir stranden för min del i morgon oxå! Drar dit med Nora & Arvid i morgon tror jag. Iaf Nora.
Då kanske det inte blir lika mycket "sola" som det blev för min del idag.. Utan då kanke det blir mer bad?:))) Någon bloggläsare där kanske??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0