SVAR

Här får ni lite musik medans ni läser era frågor och mina svar.
 
 
Moa
hur många läsare har du per dag ? - Runt 30-50 läsar/dag.
älskar du killar o deras hår ? ^^ - Beror på om dom har duchat dom senaste 2 darna... xD
hur många popcorn får du in i munnen samtidigt  ? - Har faktigt aldrig testat.
 
Elin
Hur gammal är du? - Gammal !!.. 13years:)
Hur/varför började du att rida? - Min mamma & moster res när dom var små, så jag har väll fått det från dom. (går i generna) ^^
Häst/ponny
cola/fanta
 
Linnea
Vad önskar du dig mäst? - Att Simon aldrig kommer säljas!<3
Häst/ponny
Syster/bror
 
Cassandra
.Vad fick dig att börja du rida?;) - Ingen aning? Ja va väll mä mamma i stallet, inte vet jag!? ;)
.Har du någonsin tävlat i fälttävlan? - Nepp, hade vart nice att testa.
.Vad är det högsta du har hoppat? - 115cm, Putte.
.Vad e det hödsta du har tävlat i (t,ex KM,GM)? - Km, 90cm.
.Vad är det högsta du har tävlat i cm ? - 90cm.
 
Elin
När började du rida?;) - På ridskola, 4/5 år kanske?... Red ponny grupp innan.
Gillar du one direction :) ?? - No!
 
TheAliciaM
Favoritlåt? - Dom som hörs i mina iphone hörurar...;)
2. Har du pojkvän? - Nä.
3. Vem är bäst av Simon's Delight <3 (Simon), Indra eller Elinda? - Simon:)))
 
Nora
Har du egen data? - Klart!:)
Hur länge har du ridit:)? - 9år på ridskola.
Vilken är din favorit häst? - Simon!:)
 
Io
hur hökt har du hoppad ? - 115cm
Kan du följa min blogg ? =) - Försöker...
villken är din älsklings ponny på tark ? -Simon
 
Sofia & Ania
1. pizza VS pannkakor?
2. va tkr du om kändis bloggar? - Vissa bra,vissa BOOOORT!
3. e du envis? - Jaow..
4. e din mamma & pappa snälla? - Mamma,ja.Pappa har jar inge aning om... känner han inte.
5. e du bortskämd? -Nä??
6. tkr du om min blogg?? - Har aldrig följt den sådär lixom
7. facebook VS blogg.se ??
8. Vad e bäst, träna träna? 
 
Det får räcka för idag. Har ca 30-35 frågor kvar.. Orkar verkligen inte ta dom nu!?, "pust"..
Resten kanske kommer i en video blogg om ett tag! :D
 
Ni har fortfarande chans att ställa frågor. Det gör ni i DETTA INLÄGGET ! (tryck på "detta inlägget", så kommer ni rätt) !;)
Btw. Ni som redan har ställt frågor, får gärna ställa fleraom ni vill... Är uppe i 20 kommentarer på det inlägget, ska iaf försöka komma upp i 30stkommentarer. KOMMENTERA!:D
GOD NATT LOVERS/HATEERS! <3333 (KOMIHÅG, STÄLL FRÅGOR)
 

Kommentarer
Postat av: io

<3

Svar: :)
None None

2012-07-13 @ 10:35:11
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: Hanna

Kul att du gillade vår blogg! Din var också jätte fin :) , du har en blogg som jag (Hanna) ska följa :)

Svar: Tack:) Ska du följa min blogg??
None None

2012-07-13 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0