Ska bättra mig till 110% ...

Om några dagar/veckor kommer det upp en ny headers här på bloggen. Spännande! Vet faktigt inte själv hur den ser ut. o.O ...Men den kommer nog att passa sjukt bra in på min blogg tror jag! Spännande... Spännande....... Nu menar jag verkligen inget elakt mot dig Moa som gjort min headers som jag har nu. Jag bara känner att jag vill byta nu, till en "mer min smak/stil". Vill tacka dig Moa Nilsson för att du gjort denna fina headers till mig,tack!<3 Tankar om bloggen NU: Just nu känner jag att bloggen inte betyder så mycket för mig. Varje gång jag startar datan/iphonen och ska blogga så tänker jag oftast "pallar verkligen inte blogga nu, bloggar senare". Så tänker jag VARJE gång jag ska blogga. Och så SKA man inte tänka om man har blogg! En blogg är en blogg, och dom flesta bloggerskorna har bloggläsare till sina bloggar. Så det kan bli helt fel om man tänker så som jag. MEN ... Fram tills jag fått den nya headern kommer jag att blogga så bra jag kan. Jag kommer inte tvinga mig själv att blogga. Men när den nya headern är öppe så kommer jag att blogga till 110% av 100% ! Då kommer jag att ge allt till bloggen och er bloggläsare. WoopWoop!!<333 ....... Så glöm inte att kolla in min blogg varje dag, så ni inte missar den nya headern som kommer om några dagar/veckor! (kan bli i morn)!?:-)<3 Dagens Goa bloggerska: www.Lajnaslajf.blogg.se ! Kolla in hennes blogg. Puss! :*)

Kommentarer
Postat av: io

följer du min blogg ens. men skall amanda göra en blogg hader åt dig

Svar: Ja försöker så mkt jag kan Io!Nej, vem e Amanda? o.O
None None

2012-07-10 @ 09:16:26
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: Lajna

sv; hihi aww sötan!! <3

Svar: :)<3
None None

2012-07-10 @ 10:04:10
URL: http://lajnaslajf.blogg.se
Postat av: linnea :)<3

vem äre som gör nya headern eller hur de nu stavas ;) händer idag då ? :)
kram :) <3

Svar: Det är olika personer, jag vet tyvärr inte om jag får kriva ut namn...Men hon som gjort den headern ja har nu heter Moa Nilsson (du känner henne)!

Rida storhästen ofc!:)
None None

2012-07-10 @ 10:36:49
Postat av: linnea :)<3

haha okej :) <3

Svar: :)
None None

2012-07-10 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0