Segare dag får man leta efter!

Vaknade 12 idag & tänkte "- Omg, kl är 12.00. Måste snabba mig lite!" Men omg, har inte gjort ett skit idag.
Suttit vid TV.n & grejsat med facebbok. Jag har egentligen inte tid med att sitta vid TV.n & datan en hel dag...
Har massor att göra här hemma egentligen: Fixa iordning/städa bland häst-sakerna, städa mitt rum osv osv..
Men har inte gjort ett piss idag kan jag meddela er.
 
Ni undrar säkert varför jag gjorde ett kort inlägg om att jag skulle sluta blogga, eller?
Men ångrade mig direkt... Även om jag inte har några bloggläsare här så är min grej att blogga! :D
Jag kommer till att göra några få inlägg om dagen här framöver... Bara för att lixom.
 
Kommer att ha lite tävlingar, frågestunder osv här på bloggen oxå!! xD
 
Bjuder på lite bilder på Simon... <3
 
Jag & Simon kör antagligen vår sista tävling tsm nu i augusti-september. (Div II, alla omg)
TAGGAD!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg där ! ;)

2012-07-23 @ 17:26:09
Postat av: ALICE

de va jag som skickade de andra xd

2012-07-23 @ 17:27:03
Postat av: Jonna

Så söt han är! ;D

2012-07-24 @ 15:59:32
URL: http://jonnatallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0