pust...

Statistiken är sjukt låg just nu! Så vet inte riktigt om det är någon idé att blogga när det inte ens känns som att jag har några bloggläsare, fasten jag vet att jag har det. Min statistik på min blogg brukar ligga runt 30-50 läsare/dag.
Nu dom här senaste dagarna har den legat på under 30 läsare/dag. Fast det kanske är för att jag inte har bloggat så mycket..(??)
Tycker ni verkligen att jag ska fortsätta med bloggandet?, svara ärligt...
Just NU känns det baaaaaaajs tråkigt att blogga, eftersom det känns som om jag inte har nåra bloggläsare.
Så det är en andledning till att jag inte har bloggat. Asså visst jag läser era bloggar & jag själv tycker att dom är bra, (vissa)... & ibland läser jag faktigt igenom min egen blogg & vissa inlägg som jag t.ex bara har slängt ihop några ord & fått till meningar, tycker jag är helt patetiska inlägg egentligen när jag läser dom om & om igen..
Jag skriver oftast bara deepshit inläg, tycker jag själv. Men aja.. Ja bloggar för eran skull.
... Bloggar jag inte. Så har jag minst 10 PM på fb som det bara står "blogga mera", "sluta inte blogga" osv osv..
Det pallar jag inte med. Så DÄRFÖR bloggar jag. Förr bloggade jag för att jag ville visa mina kännslor, mitt liv, ponnysarna, tävlingar & träningar osv osv... Men det har bara blivit en hel gägga av det. :/
Ställer samma fråga igen: Tycker ni verkligen att jag ska fortsätta med bloggandet?, svara ärligt...
GodNatt, hörs i morn lovers and haters!! :* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden på conversen!<3

2012-07-14 @ 00:26:37
Postat av: io

bästa bilden äver

2012-07-14 @ 10:43:08
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0