Livet är inte alltid BÄST

.. Grrrrrrrrrrr, vill bah bort, bort, bort ifrån ALLT just nu!! :@

Känner bara att ja inte klarar av detta nu. Dagen idag har rent av varit PISS för min del. Det är inte alltid som alla har dom bästa dagarna. Ja hade verkligen inte det idag. Eller jo visst det har varit roligt så... Jag har varit med min moster & alla mina kusiner utom Samuel idag i Fjällbacka. De va la nice!! För ja kände bara att ja BEHÖVDE komma hemifrån ett tag. Just DÅ, kändes det som att "OMG, tar snart livet av mig!!" Så jäla arg va jag.... :@

Så ja åkte med Jossa & dom istället... Kändes sjukt bra! Så bloggen har inte direkt fått någon uppdatering ALLS idag!? Sorry... Men har varken, kunnat, haft lust, har rent av bara varit ARG, SUR & LEDSEN idag! Alla tror att jag bara lever livet & får allt ja pekar på. BUT NOW!!! Ja har oxå mina dåliga dagar, ganska ofta rentutsagt!!!

Jag FÖRSÖKER verkligen att detta inte ska gå utöver er/bloggen, men de är fan inte lätt asså.

 


Kommentarer
Postat av: io

ja så säer jag altidt fifan du börjar förstå mig

Svar: va?:)
None None

2012-07-05 @ 22:41:58
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0