"J" in my <3

                                                      KÄRLEK
                                               Är du kär nu? - Ja!<3
                                           Älskar du någon nu? - Ja!<3
                         Sårat någon så att hon/han börjat gråta? - Ja, (inom kärlek) .. Ångrar de! :-(
                            Har någon sårat dig så att du har börjat gråta? - Japp...
                                  Haft ett förhållande som varat i över 1år? - OFC!
                                       Kysst någon främmande? - Haha näh.
                         Kysst den du älskar/de inför folk?- Klart, man ska ju visa att man älskar varandra!
                          Vågar du gå fram till din kille & säga "jag älskar dig"? - No problem!<3
 
Varför jag tar upp "kärlek" just nu. Är för att JAG, älskar 1 speciell kille just nu. han, han,han.. Det är HAN som får mig att le så fort ja ser han. Snacka om girl-fight! Sjukt många gillar han för att han är otroligt snygg/söt.
Men ja gillar han dels för att han är söt/snygg, men oxå för att han är han. "j" beyder as mkt för mig. Vi har känt varandra ända sen dagis skolan, rättaresagt i 13år har vi kännt varandra!!<3 Det är han jag älskar.
Lova ya "j" <333
Den dagen DU blir MIN & JAG blir DIN. Kommer vi hållas fat vid varandra ända tills döden skiljer oss åt.
Älskar dig sjukt mycket! (kärlek & kompis)<3
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lajna

sv; hihi tackar ^^<3

2012-07-08 @ 12:58:18
URL: http://lajnaslajf.blogg.se
Postat av: IO

<3

2012-07-08 @ 14:59:11
URL: http://Www.ponnyio.bloggo.nu
Postat av: IO

<3

2012-07-08 @ 14:59:14
URL: http://Www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0