Inte förvånad alls faktigt ...

Har ju somsagt varit i Grebbestad med à la family idag. Grymt roligt, gick fram och tbx på bryggan och bara tog det lungt, lever livet lixom. Hann göra ett snabbt inlägg på bloggen förut när jag satt på tåget, tuffe victor. Haha? .... MEN när jag stod och skulle beställa langos till mig och mamma. Så stod det 3 tjejer/ungdomar i kanske 17/18 års åldern inne i langos Boden. Ena tjejen sa till mig "j**lar vilket fint och långt hår du har!", och tillslut började alla 3 tjejerna prata med mig om mitt hår. Dom ställde minst typ 5 frågor var om mitt hår. Blev dock inte förvånad. För jag får nästan alltid frågor om mitt hår. Lungt.. Bara att ställa 100 frågor om ni så vill. Bara att komma fram, jag försöker svara så bra jag kan. Men iaf: dom 3 tjejerna ställde ju ca 15 frågor ihop och tyvärr hann jag inte svara på alla. Men jag tar upp dom jag kom ihåg här på bloggen i morgon! Promise!!!:-) Dagen i morgon kommer att se ut såhär ungefär. Ställt kl på 08.00 nu ikväll. Och SKA stå upp då och inte ligga kvar 30min.. ^^ hehe??klä på mig, äta frulle & hämta GT.n. Börja sälja mellan 09.15 - 09.30. Sen hem snabbt, byta om och sätter i iphone lurarna i öronen och drar på mig spring skorna och drar ut och springer i ca 45 min, minst! När jag kommit hem ska jag.. Äta en frukt. Ducha och fixa iordning mig inför eftermiddagen/kvällen.. För då blir det dop för lil kusin Theodor.. "host, han är 1 1/2 och ska döpas i morn! "host"?-.-' bättre sent än aldrig eller hur är det man säger!?:):):) Nu ska jag sova, god natt! Detta inlägget blev helt CRACYNESS för det handlar om allt möjligt. Men så blir det om man iphone bloggar kl 23.30 på kvällen. Då är man helt slut oxå... Ha de gött, så hörs vi! Love ya<3

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: var så lite så! inte så mkt, sj? :)

Svar: Inte mkt:)
None None

2012-07-15 @ 14:31:58
URL: http://paaulinaaekvall.blogg.se
Postat av: Lina Smith

Superfin blogg!
Älskar den lila bakgrunden. Älskar ditt hår!
Hur länge har du sparat på ditt hår?

Svar: Tack!Hehe, a den e nice.. A tack fina du!!<3
I ca hela mitt liv... Jag har ju toppat det då & då..& klippt kanske 2-3cm men.
Jag e väldigt, väldigt rädd om mitt hår. Boorstar det lixom flera ggr om dagen. ;)
None None

2012-07-15 @ 15:38:20
URL: http://linasmith.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0