Har jag ens några bloggläsare?

Ja vet att detta låter konsigt men "har jag ens några bloggläsare?"... Asså statistiken låg på hög nivå, det var ganska så höga siffror vi talade om då. Men vart har ni tagit vägen? Statistiken har sjunkit från 50-60 läsare/dag till typ 10-20 läsare/dag, visst vet ja lite om varför men.. Dels för att jag inte har bloggar så seriöst. Jag har egentligen haft sjukt mycket tid till att sätta mig och blogga. Men jag har inte haft något att skriva ut på bloggen, tyvärr.. Så nu vet ni lite av varför jag inte bloggat. Jag vet ju själv att om jag bloggar mer/bättre och seriösare inlägg så kommer läsarna. Det vet jag. Men jag har tydligen inte den lusten till att sätta mig ner och göra lite tidsinstälda inlägg. Så jag får la skylla mig själv lite! Jag har undrat det förr och jag undrar det igen: Läser ni verkligen mina inlägg eller går ni bara in på bloggen & "å den headern va fin. Här kan vi kommentera!?" LA LA LA? shit... Asså sånt gör man bara för att få läsare och kommentarer till sin egen blogg, I know!!!!! :/ Nu ska jag inte snacka mer om det men...... Kommentera i DETTA inlägget om du följer/läser min blogg!! :@ kram!

Kommentarer
Postat av: ▲SandraKarlsson

svar: tack desamma! :) allt bra här, själv?

jag läser din blogg :)

Svar: Tack du:)
None None

2012-07-11 @ 11:33:56
URL: http://karlssonnsandra.blogg.se
Postat av: ▲SandraKarlsson

svar: så lite så :)

Svar: :)
None None

2012-07-11 @ 16:15:12
URL: http://karlssonnsandra.blogg.se
Postat av: io

jag läser din blogg men kanche skall du blogga mera o inte jag ;)

Svar: Ja hinner inte...
None None

2012-07-12 @ 17:29:54
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0