Grym dag medn "familjen" igår! :))

Hela "familjen" åkte ut på havet med båten, igår vid 14.30 ungefär. Vi åkte raka vägen ut till Styrsö, en jätte stor Ö med en jätte stor & fin badstrand, kiosk/resaurang, lekplats & massa fint fanns det där ute!
 
- Kan verkligen tänka mig åka dit ut igen! :))
 
Men iaf.... Vi kom dit vid ungefär 3 tiden & va där tills kl va ungefär 17.30. Då åkte vi längre ut på havet, en bit bort & fiskade (dörjde). Jag har never, never, never gillat att fiska. Men nudu!! Jag satt inne i båten & messade, medans mamma, Lars, Emilia & grabbarna grus stod längre ut i båten & fiskade. Ingen hade fått någon fisk på siådär 20min. Då började det nappa. Så då ville jag testa lite,.. & drog upp 25-30 fiskar. OMG?? o.O :))
Vi kom hem med 63 fiskar!! Nöjd Sara! :D (Vi va hemma ungefär vid 23.00 i går kväll, så drf hann ja inte att blogga igår....)
 
Sådär såg min dag ut igår.
Vad gjorde ni igår?? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea :)<3

fy va många fiskar ! ;) hoppas ni hade de super bra kram ! :) <3

Svar: Ja det hade vi Linnea¨! :)<333
None None

2012-07-19 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0