Chillar @ the sofa

med datan i knät & chillar. Kollar på MONOCERIUS & messar med gött folk. Funderar på om jag ska följa med familjen ut på havet med båten i morgon,  borde man det eller?
Vi ska testa den nya gummi-ringen som man har & åker med bakom båten, WoopWoop! Så ja kanske ska ta & följa med iaf... & på Lördag drar vi till Tallbacken & kör brännboll med släckten.
 
MKT familj (släckt)! :D
 
Skall försöka hänga med a la family så mycket jag kan nu denna sommar'n. Nu menar jag inge illa till mina kompisar som ser detta, men familjen betyder sjukt mycket för mig. Även om det inte är min riktiga pappa som jag lever med. Mer info om det kommer, låvar ... ;)
 
 
Jag & Ida, visst är vi lika?? - Eller inte... Älskar dig kusin vita min!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0