Ändrade planer

Skrev ju förut att ja skulle städa & ur & springa senare...
 
Fast mammas kusin Malin sms.a mig förut & frågade om jag ville med på bio sen kl 20.30. Ofc ville jag de.
Hon bjuder!  Tack bästaste Malin<3
Vi ska se på "Snow white and the huntsman", har aldrig sett den så det blir snajs.
 
Hm? Ska bara du & Malin se den? - Ofc neh, de är Malin, Jag, Malins lilla syster & Matilda.
 
Alla 3 är Mammas kusiner. (alla dom är vuxna)... Så ja får hänga med flera år äldre tjejer ikväll. WoopWoop<3
Så dom kommer & hämtar mig om ca 1h. Så på 1h ska jag hinna:
* Äta någon litet.
* Sminka mig.
* Fixa håret. (blir en FET boll MITT PÅ HUVET!)
* Byta kläder.
* Skriva klart & publicera detta inlägget.
Jaja, nu ska ja inte babbla bort hela timmen. Får dra nu. Ha det snajs så hörs vi antagligen efter bion en snabbis!
PöZZ!<333

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej!
älskar din design!!! har du gjort den själv?
gör du designer till andra, till typ mig? ;)
fin blogg föresten!!

Svar: Hej! Nej tyvärr är det inte jag som har gjort min headers/design.Btw. Tack för att du gillar den.
None None

2012-07-08 @ 19:04:05
URL: http://luckyrider.blogg.se
Postat av: io

nyt skall eler

2012-07-08 @ 20:22:25
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0