Rida i helgen:)

Har presic ätit & nu startade jag datan för att kunna blogga!:)
Io ringde nyss & frågade om vi kunde göra något & ofc svarade jag JA... Så ja ska till henne & sova över tills i morn. :D
Blir mys-pys det... Vi ska nog KANSKE rida sen & då rider ja nog på Mygga antar jag. ;)

Mormor hämtar mig hos Io i morn klockan 10 För då ska jag iväg & rida bästaste stor-hästen ElinDa!
Om vädret håller sig på topp i morn, ska jag nog rida ut henne i skogen en runda så att hon får galopera av sig lite... Hon blir så spänd av att gå i den lilla paddoken hela tiden!:)

Så så kommer fredag & lördag se ut för min del..
image description
Vad ska ni göra i helgen då??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte mycket

2012-04-27 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0